השנים בהן בישל וחי בפריז היו מהסוערות והמשמעותיות בחייו. לכבוד הסתיו, שף ציון ברנץ (שף בפועל מסעדת האחים) חוזר לשווקים ולמסעדות הביסטרו של עיר האורות ומכין מנות אהובות, פשוטות וטעימות שליוו אותו אז

"לגור בפאריז ולעבוד באחת המסעדות הכי נחשבות, לחלוטין מהחוויות הבלתי נשכחות בחיי", פותח שף ציון ברנץ (שף בפועל במסעדת האחים) את המונולוג שלו שהוא בבחינת שיר הלל למי שמוכתרת פעם אחר פעם כבירת הקולינריה העולמית.

"זו הייתה שגרה שכללה חמישה ימים של עבודה רצופה מהבוקר ועד חצות, עם הפסקת צהריים קצרה בלבד, וסופ"ש ארוך של מנוחה וטעימות מהעיר הכי קסומה בעולם. בשעה הבודדת הזאת בשעת הצהריים ניצלתי כדי לאכול במסעדות הביסטרו הרבות שמאפיינות את פריז. הריטואל היה קבוע: מנת היום, המון קפה וכמובן קינוח; שעה של אסקפיזם וקצת שקט. מעבר חד ממסעדת 3 כוכבי מישלן למנות פועלים פשוטות; קישים, תבשילים, חמאה בשפע, סלטים קטנים, באגטים טריים וקפה גרוע במחיר שערורייתי שהתענגתי עליו.

"ברגע שיורד הגשם הראשון, אני מיד נזכר בריחות ובאפרוריות הכל-כך משמחת של פריז; במרק המהביל שעודד אותי, בתבשיל הכבד שהקשה עליי לחזור למשמרת, במנת הדג עם רוטב החרדל שסחרר אותי, לתרד האפוי של הסו-שפית ג'ולי ולשחיתות המשמחת של סופי המשמרת וסופי השבוע".

כרשה מאודה ברוטב ויניגרט

דג ברוטב חרדל

מרק חיטה, בצל ופטריות

תרד אפוי מוקרם

סלט צרפתי פשוט