מה עושים ביום קיץ חם? נכנסים למטבח לשעה וחצי ומזמינים חברים לבראנץ' קליל, צבעוני ולא שגרתי. עידן ביטון עם 5 מתכונים עונתיים לפתיחת שולחן בעונה החמה

דמיינו לכם יום קיץ שגרתי: חם מדי בשביל ללכת לים, אבל גם אי אפשר להישאר על הספה. הרעב חי ובועט, אבל לא לחשודי הבראנץ' המיידיים והכבדים; מתחשק לנו קריספיות של טריות ולא של טיגון עמוק, כזה של ירקות ופירות עונתיים, ותחושת שובע שלא תכביד מדי על הבטן.

"כשאני חושב על קיץ, אני חושב על עגבניות, תירס, אבטיח, פירות ממשפחת השזיפיים כמו משמש ואפרסק והמון עשבי תיבול", מסביר עידן ביטון מה עומד מאחורי המנות שיצר כאן. "אני חושב על בישול מינימלי בגריל או מנות טריות ללא בישול כלל ועל גבינות רכות ועדינות שיילכו נהדר עם הפירות והירקות שבחרנו. בנוסף, אני אוהב חריף בקיץ; לרגע אחד להוסיף לחום השמש מכת חום פנימית ואז לשטוף את שניהם עם בירה קפואה או ג'ין וטוניק עם המון קרח וליים. חיברתי יחד כמה מתכונים שצועקים לי 'קיץ', קלים להכנה וכאלה שירשימו את האורחים שלנו בטירוף. המתכונים יוצרים יחד ארוחת בראנץ' לא מסורתית, קלילה וכייפית וכדאי להכין את כולם יחד למרות שכל מנה בהחלט יכולה לעמוד בפני עצמה".